Скачать пример (образец) магистерской диссертации на тему "Тhe benefits of wholly owned subsidiary in comparison...."

Тhe benefits of wholly owned subsidiary in comparison with alternative foreign market entry strategies: the case of L’Oreal on Russian and US markets

  • Номер работы:
    601643
  • Раздел:
  • Год добавления:
    10.05.2020 г.
  • Объем работы:
    110 стр.
  • Содержание:
    Introduction 4
    Chapter 1. Foreign Market Entry Strategies as the Way to Gain Competitive Advantage for a Company 8
    1.1 Existing Strategies of Entry the Foreign Market 8
    1.1.1 Concepts and Definitions 8
    1.1.2 Theories of Internalization for Explanation of Entry Modes 11
    1.1.3 Choosing Market Entry Modes 15
    1.2. Wholly Owned Subsidiary as the Strategy and its Benefits 23
    1.2.1 Factors that Influence Entry Mode Decision 23
    1.2.2 Wholly owned subsidiary as the choice of factor influence 30
    1.2.2.1 The concept of wholly owned subsidiary 30
    1.2.2.2 Wholly Owned Subsidiary in Comparison with other Strategies 33
    Summary 42
    Chapter 2. The Benefits of Wholly Owned Subsidiary for L’Oreal 43
    2.1 Methodology 43
    2.1.1 L’Oreal as the Company for the Case-Study 43
    2.1.2 Research Design and Methods 50
    2.1.3 Data Collection 52
    2.1.4 Data Analysis 53
    2.2 The Benefits of Using Market Entry Strategies for L’Oreal 54
    2.2.1 L’Oreal on the World Beauty Market 54
    2.2.2 L’Oreal in the USA 63
    2.2.2.1 The Beauty Market of USA 65
    2.2.2.2 PEST-Analysis 67
    2.2.2.3 SWOT-analysis 72
    2.2.3 L’Oreal in Russia 73
    2.2.3.1 Russian Beauty Market 75
    2.2.3.2 PEST-Analysis 78
    2.2.3.3 SWOT-analysis 87
    Summary 88
    Chapter 3. Advantages of the Wholly Owned Subsidiary as an Entry Strategy and the Ways of Overcoming Its Disadvantages 89
    Summary 93
    Conclusion 94
    References 96
    Appendix 111
  • Выдержка из работы:
    Некоторые тезисы из работы по теме Тhe benefits of wholly owned subsidiary in comparison with alternative foreign market entry strategies: the case of L’Oreal on Russian and US markets

    Introduction
    Statement of the Problem
    The right choice of strategic guidelines provides long-term effective operation of any enterprise, its economic growth and development. It allows the best way to realize the potential of all the available resources and create competitive advantage to win in a highly changing environment (Estrin et al 2016). The strategy allows keeping pace with the external changes (Anwar et al 2016). It means that the role of strategic management for a company is crucial.
    For comparison in the past the firms focused on the daily work on domestic issues to improve resource efficiency. At present the situation became more complex. Along with resource efficiency problem decision a company should adapt rapidly to the changing business environment based on proper control (Gral 2013). These changes are predetermined by such factors as internationalization of …

    Purpose and Hypothesis of the Study
    All companies in a highly competitive, rapidly changing situation should not only focus on the internal state of affairs, but also to develop a strategy of long-term survival to keep pace with the changes in the environment. Business practice has shown that there is a strategy common to all companies, as there is no single universal stewardship (Pongeli et al 2016). Each company is unique and each entry mode strategy is unique. It is defined by the company"s position in the market, the …
    Objectives of the Study
    This study is devoted to the detailed consideration of the strategies of L’Oreal. As a result, the object of the study is market entry strategies the subject is the benefits of wholly owned entity in comparison with other foreign market entry strategies.
Скачать демо-версию магистерской диссертации

Не подходит? Мы можем сделать для Вас эксклюзивную работу без плагиата, под ключ, с гарантией сдачи. Узнать цену!

Представленный учебный материал (по структуре - Магистерская диссертация) разработан нашим экспертом в качестве примера - 10.05.2020 по заданным требованиям. Для скачивания и просмотра краткой версии магистерской диссертации необходимо пройти по ссылке "скачать демо...", заполнить форму и дождаться демонстрационной версии, которую вышлем на Ваш E-MAIL.
Если у Вас "ГОРЯТ СРОКИ" - заполните бланк, после чего наберите нас по телефонам горячей линии, либо отправьте SMS на тел: +7-917-721-06-55 с просьбой срочно рассмотреть Вашу заявку.
Если Вас интересует помощь в написании именно вашей работы, по индивидуальным требованиям - возможно заказать помощь в разработке по представленной теме - Тhe benefits of wholly owned subsidiary in comparison with alternative foreign market entry strategies: the case of L’Oreal on Russian and US markets ... либо схожей. На наши услуги уже будут распространяться бесплатные доработки и сопровождение до защиты в ВУЗе. И само собой разумеется, ваша работа в обязательном порядке будет проверятся на плагиат и гарантированно раннее не публиковаться. Для заказа или оценки стоимости индивидуальной работы пройдите по ссылке и оформите бланк заказа.

Тhe benefits of wholly owned subsidiary in comparison with alternative foreign market entry strategies: the case of L’Oreal on Russian and US markets - похожая информация

Наименование работы
Тип работы
Дата сдачи

Как это работает:

Copyright © «Росдиплом»
Сопровождение и консультации студентов по вопросам обучения.
Политика конфиденциальности.
Контакты

  • Методы оплаты VISA
  • Методы оплаты MasterCard
  • Методы оплаты WebMoney
  • Методы оплаты Qiwi
  • Методы оплаты Яндекс.Деньги
  • Методы оплаты Сбербанк
  • Методы оплаты Альфа-Банк
  • Методы оплаты ВТБ24
  • Методы оплаты Промсвязьбанк
  • Методы оплаты Русский Стандарт
Наши эксперты предоставляют услугу по консультации, сбору, редактированию и структурированию информации заданной тематики в соответствии с требуемым структурным планом. Результат оказанной услуги не является готовым научным трудом, тем не менее может послужить источником для его написания.